fredag, augusti 04, 2006

Snart i fatt

Jag fick rätt mycket oinspiration av svenskarnas insats idag, men veckans vm-sändningar på nätet har gett mig så mycket inspiration att jag ändå gick ut och sprang 45 minuter i stekhet värme. Premiärturen i mina VJ Integrator gick smidigt. Skorna visade storform direkt även om dököttet som satt i skorna inte riktigt hängde med. Jag tror nog att jag skulle platsa på vm om jag bara fick en 3-4 veckors bra träning i benen. Dom verkar missa alldeles för mycket dom där killarna i världseliten för att man skall bli imponerad. Problemet för mig är bara att jag väldigt sällan kommer upp i 3-4 veckors träning innan jag stöter på mina gubbvader. Men en vacker dag så skall ni nog kunna följa mig på Tractrac´en vilt jagandes Huovila och dom andra grabbarna, kanske...