fredag, augusti 25, 2006

Tagna på bar gärning

Gårdagens kanske roligaste händelse utspelade sig på Törnskogen när jag skulle parkera bilen. Jag svängde upp på grusvägen för att försöka hitta någonstans att ställa bilen. Ungefär där jag hade mitt mål står det då en bil mitt på vägen. Jag börjar titta efter möjligheten att parkera bredvid vägen och jag ser direkt en plats som jag börjar svänga in på. I samma sekund som jag kör in min bil kommer det en kille fram runt den parkerade bilen ivrigt knäppande sina byxor och skjortan hängande löst utanför. Min första tanke var att han höll på att byta om. Då sticker plötsligt en tjej upp sitt huvud framför bilen och både kastar sig in i bilen och kör snabbt därifrån. Jag byter om till orienteringsskor, låser bilen och börjar jogga längs grusvägen som skall ta mig till min start. Plötsligt kommer bilen tillbaka (Det är en återvändsväg) och tjejen i framsätet lutar sig ner så att jag inte skall se henne. Dom hade nog räknat med att få vara ostörda på den här ensliga vägen. Föga anade dom att en bitter H40-orienterare skulle komma förbi och störa deras sexuella aktiviteter på motorhuven. Jag hade faktist dåligt samvete över att ha stört dom men det släppte redan efter några minuter. Skaffa ett hotellrum era snåla kåtbockar.

1 Comments:

At 8/25/2006 6:37 em, Anonymous Anonym said...

He he
En klassisk händelse för den inbitne frilufstmänniskan.
Vet inte hur många gånger man på höstens mörka rullskidspass kört förbi en guppande bil med kåtimma på fönstren och som förskräckt börjar böka runt efter att ha sett rakt in i en 20 watts pannlampa.

 

Skicka en kommentar

<< Home Bloggtoppen.se