söndag, augusti 20, 2006

Tävlingsdebut

Idag var det tävlingsdebut på Turebergs tävling. Miniknatarna skulle äntligen kunna kallas miniknatare med all rätt. Tänker man efter var det även miniknatsdebut för min egen del. Även om jag inte deltog var jag med runt hela banan. Nu har inte jag några andra miniknat att jämföra med men om detta var någon sorts standard så är jag väldigt imponerad. Nummerlappar, SportIdent, OCAD-karta, Roliga figurer istf kodsiffror, varierande bana i skog/öppen mark ocg priser till alla. Miniknatarna var eld och lågor och det lär nog bli fler tävlingar framöver. Annars var det kul att befinna sig ute på en tävling igen. Jag insöp atmosfären och kände ett kraftigt sug att springa själv. Vilken vecka som helst nu om jag inte skadar mig igen. Det blir en kamp in i det sista för att se vad som kommer först.