måndag, augusti 07, 2006

Världsklass av tjejerna på VM

Det är rätt skönt att se världens bästa orienterare bete sig som virriga juniorer på vm. Bilderna nedan visar vägvalen för 2 av världens bästa tjejer på stafetten (tätlagen på 3:e sträckan). Det är inte för inte som man börjar misstänka att tjejerna har en bit upp till killarns nivå. Nämen vad säger jag!! Nu blev det fel. Givetvis är tjejer lika bra som killar. Det vara bara ett tillfälligt hjärnsläpp från min sida. Jag känner faktist flera orienterare, ja nära vänner till mig, som gör liknande bommar. Nu är dom inte direkt landslagsaktuella men dom är i alla fall killar. Se där, killar och tjejer är på samma nivå, eller inte. Nu skall jag sluta måla in mig i ett hörn medans jag fortfarande ligger på plus i ämnet.


2 Comments:

At 8/07/2006 1:51 em, Anonymous Anonym said...

Nära vänner till dej??
Måste vara fresta grabbarna!!
Dessutom hoppas jag att jag inte är din vän! :-)
Måste ändå säga att på bild 1..Jag är imponerad över hur man styr upp det till 1an. Hur f-n vet man att man är där man är för det värkar det som hon fick koll på det helt plötsligt..kanske träffade någon som visade var hon var!

 
At 8/07/2006 2:50 em, Blogger AspLövet said...

Du är min vän Beeran. Därmed inte sagt att du är en av "dom" vännerna ;-)

 

Skicka en kommentar

<< Home Bloggtoppen.se