tisdag, september 12, 2006

H40 = Natt-Kungarna

Tydligen är det inte helt fel att vara H40-löpare ändå. Thomas Asp gick och vann natt-sm för seniorer trots att han klivet över 40 strecket. Nu har kanske Thomas en gnutta mer meriter än mig och antagligen en lite skadefriare kropp. Kan vara så också att han är lite bättre tränad just nu och möjligen en aningens bättre orienterare än mig. Men bortsett från dom här bagatellerna så hade jag ikväll kunnat varit med och kämpat om guldet med all säkerhet. Man kanske kan ringa elitansvariga i SOFT och begära en subjektiv placering på kvällens tävling. Finns väl ingen anledning för mig att åka hela vägen ner till Skåne när jag ändå vet att jag skulle placerat mig på medaljplats utan större ansträngning. Jag kan nöja mig med ett brons så slipper det bli tjafs på Alternativet också. Min första sm-medalj. Härligt!

2 Comments:

At 9/13/2006 7:54 fm, Anonymous Anonym said...

Grattis till bronset!

 
At 9/19/2006 11:33 fm, Anonymous Anonym said...

Asp or AspLeaf ! ? What´s the big difference ?

 

Skicka en kommentar

<< Home Bloggtoppen.se