onsdag, september 27, 2006

Pirri-Pirri

Jag har ett lätt pirr i kroppen idag. Nästan samma pirr som man kan ha inför en orienteringstävling. Men det här pirret är något som likt mig har en underton av katastrof. Hockeyallsvenskan startar ikväll. För Leksands del handlar det som alla andra år om att ta sig direkt upp i Eliserien så att man kan få uppleva ett år av besvikelse och nedgradering igen. Livets kretslopp nuförtiden om man är Leksands supporter. Hur det skulle gå om dom inte gick upp direkt törs jag inte tänka på. Då skulle dom snart vara i samma båt som AspLövet. För alltid slängd på en obesökt soptipp. Västerås ikväll och Bajen på fredag. 2 segrar där så kanske man kan andas ut i helgen.

2 Comments:

At 9/28/2006 9:46 fm, Anonymous Anonym said...

Pirri-Pirri är en hyfsta stark chilli.. klart värt att testa.

 
At 9/28/2006 10:23 fm, Blogger AspLövet said...

Jag vet. Men det var inte därför det pirrade tror jag. Om det nu inte finns pirri-pirri i min voltarensalva. Det kanske är därför det aldrig blir bra. Jag är allergisk mot pirri-pirri.

 

Skicka en kommentar

<< Home Bloggtoppen.se