måndag, oktober 30, 2006

Kulorna skall rulla..


Jag har haft ett presentkort som har legat och suktat i fickan på mig i snart 2 månader. Samma känsla som man kan ha för den där ljumma ölen som ligger i väskan när man efter sitt Jukolalopp är på väg till den efterlängtade bastun. Man kan till slut inte hålla sig utan måste förbruka den så fort det bara går. Mitt presentkort har varit på spelbutiken Game. Till slut efter många kval och val blev det en förbokning av Nintendos Wii som blev vinnare i dragkampen. 8 december släpps maskinen i Sverige och jag har även förbokat nya Zeldaspelet. Vad skall jag säga. Jag är en Nintendo-sucker! Mitt följdproblem på denna underbara händelse är att jag är i London den aktuella helgen och helgen efter det så arrangerar jag en långdistansorientering. Det ser med andra ord mörkt ut för en riktig marathon-session på den nya maskinen den första veckan.