måndag, oktober 09, 2006

Samma gamla fel som alltid

Idag är jag upprörd. Spana in bilden från 25manna här intill. SKALL VI HA DET SÅ HÄR?! En fet jävla skandal är vad det är. Man borde tycka att vi har kommit längre än detta men tydligen begås misstag hela tiden. 2006 klarar vi inte ens av det mest banala i tävlingssammanhang. Jag menar allvarligt, vem bär ansvaret? Är det arrangörerna eller är det löparna som tillåter detta? Hemmasnickrade kontrollställningar på en varvningskontroll. Jag köper konceptet i skogen men med allt tjat om arenaproduktion borde det väl vara lite flashigare än 2st kapade ungträd och en påspikad plankbit som ställning. Vart tog innovation, skaparglädje och tuffheten vägen. Nääe! Lite roligare arena vill åtminstone jag se i framtiden. Det får vara slut på gamla snitselband, plankor och pisstråkiga gärden. Ge mig lite skogskontroller där man som publik kan slussas fram och får se lite strålkastare, varvningsspeaker, upphöjda ramper, hinderbanor, rockmusik och ett jävla hålligång. Mera rock mindre schlager inom sporten tack.

2 Comments:

At 10/09/2006 6:44 em, Anonymous Anonym said...

Det fel jag först tänkte på när jag såg bilden var den icke heltäckande klädseln...

 
At 10/09/2006 7:28 em, Blogger AspLövet said...

Jasså!? Nu när du säger det så, kanske det kan finnas en antydan till skinn faktist.

 

Skicka en kommentar

<< Home Bloggtoppen.se