torsdag, oktober 12, 2006

Var god vänta

87 minuter. Ett riktigt bra långdistanspass. Nu var det inte löpning det handlade om tyvärr utan väntetiden för att komma in på röntgen. I väntsalen hann jag läsa Expressen både fram och tillbaka samt kolla in mitt horoskop för första gången sedan jag minns inte när. Jag läser att, "Idag är det läge att ta nya initiativ på jobbet" Min vanliga tur med andra ord alltså eftersom jag är hemma och VABbar. Det står även att jag skall ha "Slantar över" vilket fövånar mig när jag kollar saldot som är lika torftigt som vanligt. Jag har provat att hålla blicken i backen eftersom jag kanske kommer hitta en massa pengar men ingenting har synts än så länge.

Nästa vecka skall jag få svar om dom sett något skräp i min vrist på plåtarna. Den som hoppas får väl se. Knäna har annars så sakteliga börjat bli bättre även om dom inte är bra ännu. Jag kör på som vanligt med Ipren för att dämpa inflammationen, smörjer med Voltarensalva, stretchar i otid, slänger gamla orienteringsstrumpor över axeln och smular sönder brustabletter (c-vitamin) i skorna. Något borde funka även på en gammal man som mig.

1 Comments:

At 10/18/2006 5:53 em, Anonymous Anonym said...

Jeg vil også prøve at smide gamle o-strømper over skulderen .....

 

Skicka en kommentar

<< Home Bloggtoppen.se