onsdag, november 01, 2006

Allmänheten varnas

Vilket jävla rock´n´roll-liv man lever. Man kastar sig mellan ytterligheter som skulle få medelsvensson att häpna. Ta bara kvällen som exempel. Från middagsstök och bajsblöjbyten hoppade jag rakt upp på motionscykeln för att trampa 45 minuter framför text-tv. Displayen på cykeln funkade inte och den tyngsta växeln var inte tung nog men jag hann bli svettig ändå. Direkt avstigen från cykeln hoppade jag i säng för att läsa godnattsaga för Miniknatarna innan jag fick ta mig en svalkande dusch. Det krävs lite mer man än vanligt för att rocka i ett sånt här tufft liv. Då har jag inte ens nämnt att jag skall gå ut med Birro lite senare i snökaoset. Ni kan få nudda mig på lördag om ni vill. Ställ upp er utanför klubblokalen vid lunchtid så kanske jag tittar förbi om jag orkar bry mig.