lördag, november 18, 2006

AspLövet goes H40 - Fyller 1 år

Grattis AspLövet! 1 år med den här skitbloggen. Vem kunde tro att du skulle orka så länge? Ja du... Inte jag i alla fall. Mina visioner om bloggen och min H40-karriär kom till korta rätt rejält och dessutom rätt tidigt på året. Så kan det gå AspLövet, så kan det gå. Pratar du med dig själv AspLövet? Ja! Inte fan orkar någon annan med mig nu för tiden. Skål förresten! Skål AspLövet. Hur många inlägg har du lyckats åstadkomma det här året? Det här som jag skriver nu blir inlägg 778. Det är alltså 2,13 inlägg per dag i snitt för statistiksugna. Inte illa. Näee... Så många inlägg och så lite innehåll. Jag borde ta mig fan ha blivit politiker. Skål AspLövet! Skål min vän. Eller jag själv menar jag givetvis.

AspLövet goes H40 skulle ju bli så mycket mer. En återfödelse. Ett unikum. En utopi. En nystart. En comeback. Ett återtåg. Ett korståg. Ett jävlar vad jag springer nu då. En framgångssaga utan dess like helt enkelt. Men vad blev det till sist? Vem fan vet. Jag kan bara konstatera att så här jävla sämst har det aldrig varit dåligt.

Skit i det nu AspLövet. Det här året gör vi aldrig om. Näee! Ta mig fan om du inte har rätt i det. Skål AspLövet! Skål!

3 Comments:

At 11/18/2006 7:43 fm, Anonymous Anonym said...

Stort grattis Asplövet!

Jag ser fram emot att följa denna fantastiska blogg i ytterliggare ett år!

 
At 11/18/2006 4:37 em, Anonymous Anonym said...

Stort grattis på 1 -års dagen Asplöv1.
Får man vara med och smaka på jubileumsölen?

 
At 11/19/2006 6:27 em, Blogger AspLövet said...

Först till kvarn. Det står 4 kalla kvar i kylen.

Tack för gratulationerna..
Tror jag.

 

Skicka en kommentar

<< Home Bloggtoppen.se