söndag, november 05, 2006

Dofta gott!

Har precis klarat av ett fint 50 minuterspass på motionscykeln. Att cykla på motionscykel är som spinning en svettig upplevelse. Man doftar inte precis mumma efter passet. T-shirten dryper och cykelbyxornas mjuka innerbyxa osar katt rent ut sagt. Detta fick mig att fundera på vad man skulle kunna göra för att få bort doften. Kanske skulle man trycka ner en Wunderbaum i grenen under träningspasset? Denna obekväma tanke fick mig osökt att se en potentiell försäljningsmarknad. Varför inte börja saluföra orienteringsdofter? Dofterna jag tänkte fokusera på är kanske inte rena och väldoftande skogsaromer utan mer dofter som är starkt förknippade med tuff orientering. Förmodligen finns det många likasinnade med mig som inte längre kan vara med på lika villkor och därför saknar dom dofter jag har tänkt ha i mitt sortiment. Dofter för nostalgiska gubbvadsoffer helt enkelt. Nu måste jag bara kontakta Wunderbaums huvudkontor för att ta fram mina exklusiva dofter.




3 Comments:

At 11/05/2006 11:16 em, Anonymous Anonym said...

Hmm, hur har du valt färgerna till dina doftgranar?
Ja menar - vad får dig att koppla ihop Bajamaja med brunt?!?
Fattar nada.....

 
At 11/06/2006 8:48 fm, Blogger AspLövet said...

Jag ber om ursäkt. Bortsett från min färgblindhet och brist på smak så borde givetvis Baja-Maja versionen ha varit blå som Baja-Majorna är i verkligheten.

 
At 4/14/2023 12:09 fm, Anonymous Anonym said...

Kan man köpa dina doft Granar

 

Skicka en kommentar

<< Home Bloggtoppen.se