fredag, november 10, 2006

Fredagssliten plus lite till

Euuuu! Vad jag blev sliten av dagens träning. Jag cyklade 45 minuter bara men blev ändå väldigt trött. Körde iofs nästan hela tiden på tyngsta växeln och tyckte att det kändes bra men när jag klev av cykeln så skakade benen och nu några timmar senare så är jag mer eller mindre komatos. Tanken var att jag skulle träna imorgon också men vi får se hur det blir med det. Kanske behöver jag vila om jag skall palla med den amerikanska ölprovningen.

4 Comments:

At 11/11/2006 8:37 em, Anonymous Anonym said...

Låter farligt för knäna med tunga växlar.

 
At 11/12/2006 1:59 fm, Anonymous Anonym said...

knäna är ju ändå paj, så det är bara att köra på tills nästa kropsdel går sönder och behöver "massage"

 
At 11/12/2006 12:09 em, Blogger AspLövet said...

Tyvärr eller om det är turligt så är inte den tyngsta växeln så tung. Jga tror att motionscykeln är av en PRO-variant. Knäna har faktist blivit bättre sen jag började cykla. Kanske beror det på att främre lårmusklerna blivit lite starkare och att jag strechar dom samma efter varje träning ordentligt. På så sätt så minskar jag belastningen/draget i senen/främre knäskålsspetsen. Åtminstone är det min rent amtörmässiga analys av läget.

 
At 11/12/2006 1:29 em, Anonymous Anonym said...

Tack för beskeden, det lugnade. Fortsätt med det som kroppen mår bra av.

 

Skicka en kommentar

<< Home Bloggtoppen.se