söndag, november 19, 2006

Inte alls enligt planerna


Sedan i tordags har jag haft en begynnande förkylning i kroppen som inte verkar veta ut eller in. Halsen har varit på väg att bjuda upp till smärta men samma tvekande där. Hellre dödssjuk i två dagar än varken eller i all evigehet. Detta har inneburit att träningen blivit lidande och min stora jubileumsfest mer eller mindre frös inne. En riktig skithelg helt enkelt. Det enda som lyser upp höstmörkret är mina nya Sarva som jag köpte igår. 930 spänn kostade dom så det lär nog smaka. Nu sitter jag in skorna här i soffan och längtar ut i skogen. Dom känns bra och kommer få bekänna färg på vinterns långsdistanser om allt går som planerat. Notera min autentiska ljungväxt som jag har på vardagsrumsbordet. Man måste skapa en sån naturnära miljö som möjligt för att skorna skall trivas.

Det jag frågar mig just nu är dock varför jag skriver det här? Har inte jag lagt ner min blogg? Man skall väl lägga av på botten. Är det inte så alla världsstjärnor säger?