fredag, november 24, 2006

Äsch! Ni kan sluta hoppas ...

På mitt 1-års jubileum så skrev jag i kommentarerna att det fanns öl kvar till den som så önskade. Först till kvarn var det som gällde och dom orden har jag fått äta upp. Utanför min lägenhet har det varit kaotiskt med folk som har belägrat trappuppgången. Min telefon har bombats sönder med sms och öltiggande samtal. Mailen har dränkts av hysteriskt spam och brevledes har jag mottagit nakenbilder samt använda trosor/kalsonger i drivor. Mitt veliga inre har inte kunnat ta något beslut om vem som skall bli den lyckliga utan jag fick ta till drastiska åtgärder i slutändan. Summa sumarum blev att jag i kväll själv drack upp dom kvarvarande ölen. Nu kan ni alla gå tillbaka till era gråa vardagsliv och vänta på att nästa föredetting blottar sig och sina öl för den stora massan. Ölen smakade ypperligt kan jag avslöja. Det kan ni gott ha!