måndag, november 06, 2006

Tack, men nej tack!

Jag är förvirrad. Nu har jag återigen blivit kontaktad av en sajt som ville ta del av mina bittra alster. Vad är det för fel på mänskligheten egentligen? Jag sa givetvis ifrån med ett vänligt men under ytan stenhårt och nedlåtande mail. Inte vill jag utsätta allmänheten för mina bittra tankar. Jag undrar dessutom om dom verkligen har läst det jag skriver eller om dom bara såg att jag skrev ofta och därför antog att jag hade något vettigt att säga. Jag har inte störra tankar om mitt skrivande än att jag för länge sen konstaterat att det är rätt innehållslöst. Näee... Sourze´s kommande sport-avdelning mår nog bättre utan mig som dövikt. Jag förstår inte varför folk inte bara kan låta mig vara i fred. GE FAN I MIG!! Inte för att jag skulle skrika och bete mig så, men bara så att alla andra vet liksom.