tisdag, december 05, 2006

B-Tävlingen avgjord

Kanske var tävlingen för svår. Det blir lätt så när man ligger över för att inte säga mycket över IQ-snittet som jag gör. Jag skall försöka förenkla hela upplägget till nästa tävling. Jag märker ofta att jag har rätt mycket gemensamt med världens stora genier, ju smartare man är desto skröpligare kropp har man. Det är som att all kroppsenergi går till hjärnan och lämnar det fysiska åt sidan. Det är extra uppenbart i mitt fall. Varje gång jag får en bristning i mina gubbvader så får jag samtidigt en genialisk idé. Nåja. Sedan tävlingen drog igång för ca 2 timmar sen har ca 30 besökare varit inne på bloggen och av dom 30 så var det 5 som löste pusslet. I tur och ordning kan ni ställa er upp och applådera följande deltagare, som bevisligen har alla muffins i korgen.

1. Mikael Carlenstam
2. Mikael Nordström
3. Oskar Knudsen
4. Kart-Bosse
5. Lars Ohlsson

2 Comments:

At 12/05/2006 1:52 em, Anonymous Anonym said...

Äsch då! Super-Mike snabbast som vanligt. Jag inser att jag får skippa lunchen i fortsättningen för att hänga med här på bloggen...

 
At 12/06/2006 7:27 fm, Anonymous Anonym said...

Jag tackar alla medtävlande för god kamp men tyvärr är det bara en som kan stå överst på pallen.

Jag hade stora problem men efter mycket vridande och provande av dom olika bitarna så kom jag fram till svaret :)

Liga: Lunch?

 

Skicka en kommentar

<< Home Bloggtoppen.se