torsdag, december 07, 2006

Har ni något med extra kolesterol?

"The ice age is coming, the sun's zooming in
Meltdown expected, the wheat is growing thin
Engines stop running, but I have no fear
Cause London is burning and I, I live by the river"


Just nu spelar dom Clash underbara låt "London calling" på radion. Så passande för mig då som drar dit vilken sekund som helst. Kanske ses vi aldrig mer. Jag skall äta friterade saker som sen har friterats igen för att kunna friteras ännu en gång. Till det skall jag dricka massor av nattsvart öl. Om jag återvänder till Sverige lovar jag att börja träna och leva sunt igen. Men bara om.

5 Comments:

At 12/07/2006 11:18 fm, Anonymous Anonym said...

Besökte London för första gången i mitt liv för några veckor sen. Allt var självlysande. Tydligen något radioaktivt.... :-)

 
At 12/09/2006 10:40 em, Anonymous Anonym said...

Hej.
Är det du som är orienteringens Fuglesang?

 
At 12/10/2006 9:24 em, Blogger AspLövet said...

Kan vara. Men frågan man ställer sig nu när Fuglesang kommit upp i rymden är. Vad händer nu med AspLövet?

 
At 12/22/2006 1:14 em, Anonymous Anonym said...

AspLövet? Ja, han kom hem från London och enligt utlovat lever han nu på nyttigt och tränar på. Nu inte bitter!

 
At 12/22/2006 1:18 em, Blogger AspLövet said...

Fan du har kommit på mig!! Jag kan bara krypa på knäna och erkänna att jag är samma gamla osunda och bittra AspLövet. Men i januari! Då jävlar skall jag börja träna och leva sunt igen.

 

Skicka en kommentar

<< Home Bloggtoppen.se