tisdag, december 19, 2006

Kretslopp 2007

Det är jävligt poulärt att skriva listor om allt och ingenting för att summera året som gått. Jag tänker inte var sämre jag. Sämre är jag dock. Sämre än någonsin förr. Därför utnämner jag 2006 till det sämsta jävla året sen det sist var så här jävla sämst och den gången levde inte jag. Inför 2007 finns det nog bara en väg att vandra för AspLövet. Källsorteringen. Kanske kommer jag att komma en blomma till nytta. Eller så blir jag en del av Edstippen. Sämre kan man inte ha det. Inte bättre heller för den delen.

2 Comments:

At 12/20/2006 11:44 fm, Anonymous Anonym said...

Kan du förklara varför Asplövet räknas som elektronikåtervinning?? Du har väl inte pacemaker?
Fast det borde kanske finnas något slags pacemaker för dina ben (i så fall köper jag oxå en...).

 
At 12/20/2006 11:48 fm, Blogger AspLövet said...

Svaret är enklare än man tror.

Ingen har någonsin sett AspLövet. Han lever bara som ettor och nollor på internet. Har han någonsin trampat med sina stela fötter i en riktig skog? Är han sanning eller myt?

Ingen vet....

 

Skicka en kommentar

<< Home Bloggtoppen.se