måndag, december 18, 2006

Tänk fort!!

Utan att blinka skall du inom 10 sekunder ha bestämt dig för vilket vägval du tar på nedanstående sträcka. Givetvis behöver du inte vara så inskränkt att du nöjer dig med mina förslag.

Är du klar? Bra! Du gjorde rätt val. Man skall bestämma sig för ett alternativ och sen hålla sig till det. Analyser om man gjorde rätt eller fel kan man ta efter loppet med hjälp av Winsplit (om det är tävling).

Det är bara dom som analyserar sina lopp efteråt som kommer att kunna utvecklas. Jag brukar tjata om detta till förbannelse men numera är det bara min fru och Miniknatarna som är inom hörhåll och dom börjar milt sagt bli trötta på mitt tjat om kartpärmar och sträcktider.

Vad skulle jag ha valt? Om jag vore bra tränad hade jag tagit B.

5 Comments:

At 12/18/2006 12:58 em, Anonymous Anonym said...

Magnus och jag tog B. Typ. Vi tycker det här med riktning inte är så viktigt så tidigt på säsongen och koncentrerar oss hellre på lättlöpta stråk - oavsett var de leder.

 
At 12/18/2006 2:07 em, Blogger AspLövet said...

Det är lite 70-tals hippiestil alltså. Go with the flow. Det viktigaste är inte att komma rätt utan att må bra på vägen :-)

 
At 12/19/2006 11:10 fm, Anonymous Anonym said...

Ville bara gratulera till gårdagens utmärkelse!
Synd att du inte kunde vara med och hämta priset på fotbollsgalan i Zurich igår (Fair Play Trophy till VM-publiken)...

 
At 12/19/2006 12:11 em, Blogger AspLövet said...

Man tackar. Jag var medgörlig som en nerdrogad koalabjörn under VM så det priset var jag värd.

 
At 12/20/2006 12:21 fm, Anonymous Anonym said...

I'll pick B because it looks like a lot more fun that A or C.

Michael

 

Skicka en kommentar

<< Home Bloggtoppen.se