onsdag, januari 17, 2007

AspLövet rör på sig


Efter att ha sänkt kroppen totalt i lördags, då jag slarvade med mat och vätska efter träningen, så var det en fortsatt skadeskjuten AspLövet som begav sig ut på en kvällspromenad ikväll. Min tanke var att gå lite längre för att lufta mig riktigt ordentligt. Efter 10 minuter i snöfallet började jag att springa eftersom det kändes bättre än väntat. Jag sprang elljusspåret till Kairo där småstigar söderöver tog vid. Min sniklampa fungerade skapligt även om man får koncentrera sig lite extra där det är mycket smårötter och sten. Efter en stund svängde jag av norrut igen och anslöt till elljusspåret från Kairo, vilket iofs är samma ellusspår som går till Kairo. Efter 60 minuters löpning avslutade jag med lite rask promenad och klockade in på 80 minuter. Direkt hemkommen svepte jag en Gainomax för att rädda vad som räddas kan. Förhoppningsvis skall jag inte må sämre i morgon än vad jag gjorde innan dagens pass. Gainomaxen med jordgubbssmak är, tro det eller ej, riktigt god också. Inte ofta man kan säga det om såna produkter.

4 Comments:

At 1/18/2007 7:17 fm, Anonymous Anonym said...

Grymt cool bild.........
...och "Bananas are for monkeys"

 
At 1/18/2007 1:59 em, Anonymous Anonym said...

Gainomax dricker man ju istället för att käka godis. Lätt den enda energidryck man kan säga det om. Hallon är den personliga favoriten. Len och fin i halsen...

 
At 1/18/2007 11:23 em, Anonymous Anonym said...

Kvällens övning krävde en Maxim Vanilla som innehöll kolhydrater samt "caffein". Skum produkt - ögonen går inte att få igen...

 
At 1/19/2007 8:15 fm, Blogger AspLövet said...

På tal om svårigheter att stänga ögonen. På väg hem från ett Jukola ett år drack jag 2 st Lippo Vitan som jag köpt i Thailand. Jag körde nästan 70/20 intervaller hela natten på båten den gången. Livsfarligt.

 

Skicka en kommentar

<< Home Bloggtoppen.se