måndag, januari 08, 2007

Ett herrans liv

AspLövet har skrattat godare i kväll än på länge. Inte för att jag har genomfört ett bra träningspass. Snarare tvärtom. Min grundplan att köra motionscykel så att den blödde svett föll till korta. Jag gjorde onyttigare saker. Filip och Fredriks möte med Victoria Silvstedt, i tv-serien "Ett herrans liv", var bland det roligaste jag sett på länge. Till och med roligare än filmen "The hills have eyes" som jag såg häromkvällen. När Filip och Fredrik iklädde sig Ägg och Bacon i gladpack kunde jag inte hålla tårarna tillbaka. Mera sånt säger jag bara. Nästa gång jag kan vara med på Jukola skall jag fylla gladpack med makkara runt min kropp och springa runt på TC. Kanske får jag Musta med mig. Man borde kanske inte ha så här kul en måndagkväll skrattandes sig lycklig på whiskey. Men vad fan! Har man fyllt 40 så får man väl göra vad fan man vill. Eller? Vart ställde jag flaskan nu då!

1 Comments:

At 1/09/2007 11:42 fm, Anonymous Anonym said...

Kanske rekrytera Silvstedt som dragplåster på någon tävling? Tänk själv hur inbjudan skulle kunna se ut:
"V.S. kommer utmana dameliten om vem som har mest glipa i klädseln" eller
"Glöm inte Paolo Robertos inlägg i debatten - V.S. kommer förgylla tillvaron utmed H40-banan!"
eller
"V.S. gör debut i SCC. Sjösjukepiller finns att tillgå i info-tältet"
Ja jävlar...

 

Skicka en kommentar

<< Home Bloggtoppen.se