fredag, januari 19, 2007

Fredagstävling

Doften av Östermalms IP har spridit sig här på jobbet. Säljavdelningen har någon sorts sälj(duh)tävling där vinnarna får åka till Thailand. För att trigga folk lite delar dom ut rökelse och liniment. Inte "Tiger Balsam" men väl en snarlikt doftande produkt som heter "Golden Cup Balm". Ahhh.... Jag kan se gamla gråhåriga gubbar som insmorda med liniment stretar runt 2,5 km spåret för att sen tvaga sin seniga kropp och basta ut det lilla liv dom har kvar i sig. Det låter som jag beskriver mig själv faktist.

Hursomhelst så tänkte jag utlysa en liten tävling här på bloggen. Den som bästa kan motivera varför dom har gjort sig förtjänt av en burk "Golden Cup Balm" kommer att få en sån i pris. Maila in din motivering till asplovet@orientering.nu. Senast måndag 22/1 kl.12,00 CET vill jag ha mailet. Tävlingen är öppen för alla världsinvånare. Glöm inte bort att skriva din postadress i mailet. Må bästa bittra, banala eller barnsliga motivering vinna.