tisdag, januari 02, 2007

Oväntade nyheter

Beskedet från min magnetröntgen var positivt. Inga lösa benbitar, brosk eller andra främmande föremål kunde hittas. Med andra ord är min vrist hel och frisk, om än lite sliten som den första röntgenrapporten visade. Underbart. Ett problem mindre. Att vristerna sen uppvisar huggsmärtor vid löpning är väl bara bra antar jag. Nästa vecka skall vi se hur det blir med mina knän. Fasiken. I den här takten är jag i toppform lagom till februari. Nu vet jag inte alls vad jag skall gnälla på.

1 Comments:

At 1/02/2007 1:27 em, Anonymous Anonym said...

Goda Nyheter Lövet!
Då är det bara att boka in den 18 mars och Ultra-DM. Ett race helt i AspLövets smak, eller hur?!
Skulle du inte hinna med att vässa formen till mars så går det en terrängloppsliknande stafett i Eskilstunatrakten i slutet på april...
Och i maj är det sprinttävlingar varje vecka - härligt!
Lycka till nu med träningen, kanske du testar lyckan redan på lördag?

 

Skicka en kommentar

<< Home Bloggtoppen.se