måndag, januari 15, 2007

Pre-O... eller kanske inte.

Jag har ju haft en avlägsen vision att om det skiter sig, om kroppen inte vill och jag någon gång i framtiden skulle inse det, så borde reservplanen innebära Pre-O. Men när jag läste om Pre-O idag på preO.no så fick jag en chock. Vad fan handlar det här om? Tydligen står man vid X och tittar i fotots riktning. Sen skall man gissa vilken kontroll som är den korrekta. Hur jag än vrider och vänder på mig så får jag inte till det hela. Är det så här svårt med Pre-O så är det nog ingen idé. Jag får nog erkänna att jag är under normalbegåvning. Kan det vara D tror ni?

2 Comments:

At 1/15/2007 8:06 em, Anonymous Anonym said...

Det är nog norskan som ställer till det för dig... leta dig ut till en tävling i Sverige istället. Se tävlingsprogram på http://www.flundrehof.com/
Pre-O ger möjlighet att tävla när det annars inte går, vid exempelvis vårdatumstopp och skador. Dessutom ges god träning i att läsa karta och terräng.

 
At 6/13/2013 10:08 fm, Anonymous Anonym said...

Svar A, lär det vara ;-)

 

Skicka en kommentar

<< Home Bloggtoppen.se