måndag, januari 22, 2007

Vi har en vinnare

En enda motivering kom in på min linimenttävling och den som får den åtråvärda burken är Dalis. Han skrev.

"Motiveringen är - För att mitt lager av denna ypperliga salva nu är inne på den SISTA burken. Alla burkar som jag inköpte i Hua Hin, i november 1990, nu är till enda. Drygt? Eeh jovisst!"


Eftersom jag hade en extra burk så beslöt jag mig för att prova produkten. Jag smög in på toaletten och klädde av mig naken. Förfall. Det var det ordet som lyste upp min kropp i lysrörens dassiga sken. Jag tänkte inte mer på det eftersom förfallet i sig inte är någon nyhet, istället smörjde jag in hela kroppen men Golden Cup Balm. Jag klädde på mig och återvände till min arbetsplats. Så nu sitter jag här och njuter av en underbar känsla som pulserar i min kropp. Ömsom kyler det, ömsom bränner det och mina kladdiga fingrar lämnar spår på tangentbordet. Linimentdoften sticker i mina ögon och jag blev plötsligt väldigt sugen på söt-sur sås.

1 Comments:

At 1/23/2007 4:26 em, Anonymous Anonym said...

TACKA VET JAG LINNEX

 

Skicka en kommentar

<< Home Bloggtoppen.se