onsdag, februari 07, 2007

Ecco

Det går utför med AspLövet. När jag var 20-30 år och skulle köpa ett par nya skor som man kunde ha både till vardag och fest tittade man på coola pjuck. Även då fanns märket Ecco men det var bara för gamla skröpliga gubbar tyckte man. Så rätt man hade. Idag sitter jag på jobbet i mina nya skor av märket Ecco. Komfort är ledordet i Eccos marknadsföring. Det kan jag hålla med om. Dom sitter skitskönt på foten och jag flyter fram. Med andra ord så går jag fruktansvärt skönt idag men jag är helt otrendig. Tragiska då att det är precis som igår. Bortsett från att jag inte gick lika skönt.

4 Comments:

At 2/07/2007 11:09 fm, Anonymous Anonym said...

Känner igen problemet.... Men dom där ser ju grymma ut! Speciellt om dom sitter på en H40-gubbe. Limping (?) är det ju också...

 
At 2/07/2007 11:56 fm, Blogger AspLövet said...

"Limping" är mitt namn på dom. Steg 1 på väg mot rullator.

Inte går väl en ung frisk man som du i Ecco-tankar?

 
At 2/07/2007 12:58 em, Anonymous Anonym said...

Jag har en hemsk minnesbild av att jag hade ett par Ecco redan som åttaåring. Men då var det nog mamma som hade tvingat på mig dom... Igenkänningen gäller annanrs problemet med att hitta skor som man kan ha både ol-TC och till fest - och som dessutom är bekväma för ett par fötter som är förstörda av tejpning och allehanda vristskydd!! Den kombinationen är värd mycket pengar.

 
At 2/07/2007 1:23 em, Blogger A-J said...

Hmph. Det är faktiskt inget fel på Ecco! Jag råkar ha 4-5 par ecco-skor som faktiskt är SNYGGA. Det är bara era konstiga gubbfasoner om att man inte ska använda Ecco.

 

Skicka en kommentar

<< Home Bloggtoppen.se