fredag, februari 23, 2007

Fredagsterror

Jag möter rätt mycket folk utifrån i mitt jobb. Folk kommer och går men jag står kvar kan man säga. Fredagarna är och har kommit att bli en riktig psykisk plåga. Det slår aldrig fel att när dom går härifrån så säger dom.

Hej då! Ha en trevlig helg.

Jag får sammandragningar i hela kroppen. Ungefär som att sätta tänderna i en översur citron. Trevlig helg. Det var många år sen man kunde hoppas på något sånt. Mest har jag lust att säga.

"Hörrudu! Jag hoppas att du får samma jävla skithelg som jag kommer ha"

Men jag är ju svensk så jag säger med klämkäck röst.

Hej då! Tack det samma!

2 Comments:

At 2/23/2007 1:59 em, Anonymous Anonym said...

Nu räcker det! Asplövet - kom igen nu, dax att damma av fjolårets antisnökampanj! Ropen skalla, barmark åt alla!

 
At 2/23/2007 2:07 em, Anonymous Anonym said...

Hoppas du får en riktigt trevlig helg, Asplövet!!

 

Skicka en kommentar

<< Home Bloggtoppen.se