onsdag, februari 21, 2007

[Långt ord på ingång] Koncentrationsvårigheter

Jag är nog rätt duktig på mitt jobb. Kanske inte världens bästa arbetare, som jag är som orienterare, men tillräckligt för att inte ha blivit permitterad. Ännu. Mitt problem är dock koncentrationsvårigheter. Allt som oftast så vandrar mina tankar iväg till roligare saker. Mest orientering faktist. Men ibland gör jag mer fysiska saker när otåligheten att sitta still blir för svår. I dag slog jag till exempel in en kollegas arbetsplats i någon sorts "reklamdukar". Dom har legat och brännt under mitt skrivbord ett tag. Egentligen skulle dom slängas men jag kände på mig att dom kunde komma till bättre nytta. Det gjorde dom. Vi får väl se i morgon hur kollegan tacklar sin nyinpackade arbetsplats.

3 Comments:

At 2/21/2007 10:20 em, Blogger Osse said...

Superbra idé, det ser otroligt snyggt ut på bild!

 
At 2/21/2007 11:03 em, Anonymous Anonym said...

Undrar om inte Asplövet sett lite för mycket The Office? Det är inte så att "kollegan" heter Gareth eller Dwight?

 
At 2/22/2007 9:46 fm, Blogger AspLövet said...

En "svartfot" på jobbet skvallrade om att det var jag till den drabbade kollegan.

Vart är mänskligheten på väg.

 

Skicka en kommentar

<< Home Bloggtoppen.se