fredag, februari 23, 2007

På Anonyms begäran

Någon som heter Anonymous tycker i en kommentar till föregående inlägg att jag skall dra igång årets "antisnökampanj". Det är nog lite tidigt för det. Förra året satte jag igång på allvar den 28:e februari. Idag är det bara den 24:e. Men vad fan. Antisnökampanjer kan egentligen aldrig starta för tidigt. Fram för växthuseffekten säger jag bara. Anonymous är ju dessutom ett riktigt skönt namn. Jag önskar att mina föräldrar hade haft så bra fantasi när dom namngav mig. Med ett sånt namn måste det var lätt att flyta fram genom vardagen utan att behöva känna efter. Så enbart för Anonymous skull så mjukstartar vi med förra årets demonstrationsbild repriserad. Hur misslyckad den än nu blev. Vem vet, det kanske kommer en färskare och mer aggresiv demonstration i år.

VÅGA VÄGRA SNÖ!