tisdag, februari 20, 2007

UK

Det var många år sen jag var UK. Av någon oförklarlig anledning så tackade jag dock ja till UK-jobbet 2007 när valberedningen i klubben ringde mig för ett tag sen. Att det skall vara så jävla svårt att säga nej. Hursomhelst så satt jag och tittade lite på vårens budkavlar och försökte få in vårt något åldersstigna löparmaterial på alla roliga sträckor. Det gick väl sisådär men det kändes ändå väldigt bra. Fan! Nu har jag ju äntligen lite makt igen. Extrem toppstyrning skall bli min melodi. Är man inte med mig kan man packa väskan och hålla till på Luffarliga. Det skall bli ett sant nöja att leva ut min misslyckade H40-satsning genom andra.

Det kommer krävas en stor man för att kunna tillåta sig gråta när jag petar dom. Men kom ihåg att det krävs en ännnu större man att skratta åt dom som gråter. Den mannen är jag.