torsdag, februari 08, 2007

Zelda goes orienteering

Nu när jag inte kan träna har jag fått lite extra tid över att spela. Igår spelade jag drygt 3 timmar Zelda: Twilight Princess på Wii. Idag när jag satt och funderade på spelat insåg jag att man nog har en fördel som orienterare i såna här äventyrsspel. Jag behöver oftast bara ta en titt på kartan för att hitta dit jag ska direkt. Efter att ha besökt en plats så sitter den också ganska bra i skallen. Kartminne for the win! Skulle jag ha lagt en bana utefter dom stråk jag höll igår så skulle det se ut som på bilden nedan. Nu besökte jag fler specifika platser och vimsade runt lite mer än vad denna raka bana visar men i grova drag så. Om nu bara verklighetens flängande och farande hade varit lika lätt.

1 Comments:

At 2/08/2007 9:52 em, Anonymous Anonym said...

Det är lika lätt; i sprintorientering.

 

Skicka en kommentar

<< Home Bloggtoppen.se