fredag, mars 30, 2007

GrymNatta

I kväll skall jag jobba till sent in på småtimmarna. Inte på vanliga jobbet tack och lov. Där bojkottar jag allt som har med övertid att göra. Behöver dom ha något extra gjort, utanför normal arbetstid, får dom väl hyra in någon billig Polack dom snåla djävlarna. Nu tappade jag tråden. Ikväll ja! GrymNatta står på schemat och jag skall sitta i sekretariatet och ta emot direktanmälningar. Närmare än så kommer jag inte eget tävlande den här vårsäsongen. Jag funderar på att skriva in mitt eget namn på alla direktstartande. Numrerade i numrerisk ordning för ordningen och numreringens skull.

AspLövet 1
AspLövet 2
AspLövet 3
AspLövet 4

Fattar ni vad jag menar?

AspLövet 5
AspLövet 6
AspLövet 7

Osv..

AspLövet 8
AspLövet 9
AspLövet 10

Så här kan jag hålla på hur länge som helst.

AspLövet 11
AspLövet 12
AspLövet 13
AspLövet 14
AspLövet 15
AspLövet 16
AspLövet 17

Ojdå! Nu har jag inte tid längre. Måste iväg och klippa mig. Inget att oroa sig för. jag kommer ha keps på mig ikväll. Och solglasögon.