torsdag, mars 22, 2007

Schlager

Det sjungs schlager i mina vader. Tragiskt. Jag hade hoppats att jag var mer rock än schlager men jag har en bit att vandra innan det blir så hårt antar jag. Nanne Grönwall trängs med Carola och Wizex. Huga! Det gör lika ont psykiskt som fysiskt. Anledningen till att mina vader sjunger refrängstarka låtar om pekoral och kärlek är att jag varit på gymmet. 30 minuter motionscykling följt av 15 minuter excentrisk träning för lår och vader. Sen sjöng det schlager i vaderna. Inte var det mycket att vila ögonen på heller. Mer Anna Book än Jessica Andersson typer om man säger så.

Nämen vad fan har hänt! Sitter jag här och rabblar upp schlagerartister? Farlig plats det där gymmet. Måste försöka inskränka min tid där så mycket det går.

In.
Pumpa Lår.
Trycka vader.
Ut.

Kanske borde jag lyssna på tung rockmusik när jag är där för att motverka schlagerattackerna inom mig.

Kikki Danielsson.

SKIT OCKSÅ!!