måndag, mars 26, 2007

Vem är AspLövet

Jag har roat mig med att läsa igenom hela min blogg. 494 dagar. 996 inlägg. Jag inser ganska fort att jag inte roas så mycket som oroas. Vem är den här sjuka människan(?) frågar jag mig efter vart och vartannat inlägg. Kvalificerat skitsnack i 90% av inläggen uppblandat med lite kartor och bitterhet. Jag förstår mer och mer varför jag framför spegeln hemma undrar vem fan det är som tittar tillbaka på mig. Jag gjorde en ansträngning för att få fram en profil på AspLövet genom att välja ut några inlägg som kanske, eller kanske inte, visar vem han egentligen är bakom dom bittra dimridåerna. Jag vet inte om jag lyckats särskilt bra men ni hittar dessa i menyn till höger.
(Vem är AspLövet)

Eller så går ni ut i solen och gör något roligt istället. Det hade jag gjort.