tisdag, mars 06, 2007

Vårkänslor

4 Comments:

At 3/06/2007 9:08 em, Anonymous Anonym said...

Är det här du kör dina promenader :)

Tack för underhållande läsning och hälsningar från Finland!!

 
At 3/06/2007 9:18 em, Blogger AspLövet said...

Precis. Det var en halvmeter snö när jag började promenera men det hade jag rätt snart nött ner. Jag har ju Österbottniskt blod i kroppen, så hur skröplig jag än är har jag envisheten med mig i handbagaget.

 
At 3/06/2007 9:29 em, Anonymous Anonym said...

Det gäller att vara envis! Annars kommer man ingen vart.
Envisheten kommer nog från det faktum att våra grönområden ser betydligt värre ut en det på bild och att det krävs en envis jäkel för att komma igenom dem!

 
At 3/07/2007 8:53 em, Anonymous Anonym said...

Om man kisar en smula ser det precis ut som en Disney-gran.

 

Skicka en kommentar

<< Home Bloggtoppen.se