måndag, april 23, 2007

Han den där Andersson

Det är ju riktigt kul att David Andersson har tagit ett kliv framåt i år och fyllt på luckan bakom, och vem vet om inte förbi, Emil Wingstedt. Men just namnet David Andersson vet jag inte om jag är så nöjd med. Inget fel på namnet som sådant men det är ju inget ovanligt namn. Söker man på "David Andersson" på hitta.se får man 390 träffar. För att skapa en massmedial identitet behövs det nog något mer spektakulärt. Ett artistnamn är vad David behöver. Jag gissar att han vill ha kvar sin släktbakgrund på något sätt, så efternamnet låter vi vara. Men vad tror ni om Dildo Andersson? Lite skönt Brasilianskt så där. Nu tror ni säkert att jag är plumpt sexistisk här men jag har inga såna baktankar alls. Det är bara ett udda namn som skulle sticka ut i resultatlistorna. Inga träffar får man på hitta.se heller, så han blir ju unik på alla sätt och vis. Sen att han till kroppsformen kan påminna om en... Näee, jag skojade bara. Dildo Andersson - Står upp för orienteringsverige i framtiden. Äsch! Det är inte så jag menar utan att han är vår man att satsa på... ehhh.. alltså nu rör jag ihop det. Han är bra. Ja! Så är det. Han är bra. Dildo Andersson. Eller David Andersson. Vem är jag att lägga mig i det hela egentligen.

1 Comments:

At 4/26/2007 8:30 fm, Anonymous Anonym said...

Jag har en "kompis" som kallas dildo. Fråga inte varför.

 

Skicka en kommentar

<< Home Bloggtoppen.se