torsdag, maj 17, 2007

17 maj

Om man bortser från att jag över allt annat här på jorden helst hade befunnit mig i Hälsingland idag, och tävlat mig trött på klapperstensfält, så har jag varit rätt duktig. Jag har betat av en agenda med praktiska göromål tjock som en kioskdeckare. Det enda jag inte hunnit med är att småvifta med en Norsk flagga men det hade kanske varit lite landsförräderi att hålla på med sånt. Bäst som jag höll på och redde mig själv här under dagen så mindes jag ett gammalt ordspråk som aldrig går ur tiden.

"En bra sås skär sig själv"

Sen tänkte jag inte så mycket mer för jag hade skräp som skulle köras till soprummet.

1 Comments:

At 5/17/2007 9:18 em, Anonymous Anonym said...

Det fanns faktiskt en del små klapperstensfält i Kilsbergen idag oxo. Men dom kanske inte räknas. Rätt karttecken och utseende var det, men inga stenåkrar.

 

Skicka en kommentar

<< Home Bloggtoppen.se