söndag, maj 13, 2007

Finders keepers

I går när jag var ute i skogen och gick så hittade jag en skärm. Kontroll 10. Den satt upphängd på en tall, i en mycket onaturlig ställning, på en plats som inte visar annat än helvitt på kartan. Jag tog med den hem. Kanske gör jag en lampskärm av den. Idag på morgonen när jag var ute i skogen och gick så hittade jag ännu en skärm. Kontroll 12. Den låg slängd på marken där ingen naturlig kontrollpunkt visade sig. Jag tog med den hem. Kanske gör jag en mössa av den. Om någon vill kräva äganderätt på dom så bör ni höra av er rappare än kvickt med en beskrivning på skärmarna. I kväll börjar jag nämligen sy om dom. Kanske gör jag en kombination av dom. Lampskärm + mösssa. Vilket ljushuvud jag är.

2 Comments:

At 5/13/2007 7:57 em, Anonymous Anonym said...

Vi ser fram mot en bild av resultatet!
Kanske kan bli ett hemligt vapen för det svenska bidraget till Melodifestivalspektaklet...

 
At 5/14/2007 8:28 fm, Anonymous Anonym said...

Strålande! Ett ljushuvud som sätter på sig en lampskärm och sedan drar en mössa över allihop!
Jag väntar också på bilden!

 

Skicka en kommentar

<< Home Bloggtoppen.se