måndag, maj 21, 2007

Jag vill ha tillbaka mitt liv nu.

Jag vill ha tillbaka mitt liv nu.

Det är inte kul på något sätt längre. Vissa dagar får jag för mig att någon idiot på "ödeskontoret" har blandat ihop mitt öde men någon annan lallare. Det kan omöjligen vara meningen med mitt liv att behöva dras med den här skadeskiten. Orken att förbanna börjar tryta. Viljan att göra något annat är obefintlig. Längtan efter att få springa är outhärdlig.

Jag vill ha tillbaka mitt liv nu.

Frågan är bara vem fan man kan kontakta för att reda upp den här röran. Vem ringer man och frågar?

"Hej, är det du som fuckat upp mitt liv? Kan du byta tillbaka så att jag får mitt rätta öde nu på en gång eller skall det dras i byråkratins långbänk först?"

Jag vill ha tillbaka mitt liv nu.

Undrar om Eniro har telefonnumret jag behöver...