måndag, maj 14, 2007

[rubriken har måndagsstängt]

Jag är inne i ett riktigt ekorrhjul nuförtiden. Eller. Ekorrhjul vet jag inte direkt. Har aldrig sett en ekorre i ett hjul. Varför heter det så? Hamsterhjul borde det väl vara? Skit i det nu. Så här lever jag just nu.

Behandling, av livet sargat, knä.
Vila två dagar.
Konstatera att ingen förbättring skett.

Behandling, av livet sargat, knä.
Vila två dagar.
Konstatera att ingen förbättring skett.

Behandling, av livet sargat, knä.
Vila två dagar.
Konstatera att ingen förbättring skett.

Behandling, av livet sargat, knä.
Vila två dagar.
Konstatera att ingen förbättring skett.

Behandling, av livet sargat, knä.
Vila två dagar.
Konstatera att ingen förbättring skett.

Idag har jag kört laser på knät igen.
Nu skall jag vila två dagar och sen
förmodligen konstatera att ingen förbättring skett.

Sen skall jag gå ut i skogen dricka mig skitfull. Ni kan få följa med om ni vill.