torsdag, juni 21, 2007

En grå kväll

Mountainbike 40 km. 1 timme 57 minuter.

* Check/Miss-lista *

- Högkvalitativt cykelsällskap Check
- Spöregn Miss
- Solsken Miss
- Blandad körning Check
- Kramp i vaderna Miss
- Fikapaus Miss
- Minst en bra rövarhistoria Check
- Ett par rejäla körningar Check
- En spektakulär vurpa Miss
- Minst en punka Check
- Ett flygfä i halsen Check
- Minst en felkörning Check

Bortsett från detta så var det premiärtur på 550 meter träspång som gick i Fysingens vasskant fram till ett fågeltorn och sen trevliga 550 meter tillbaka.

7 Comments:

At 6/23/2007 6:52 em, Anonymous Anonym said...

Vart börjar träspången?

 
At 6/23/2007 7:29 em, Blogger AspLövet said...

Vi körde ut till badplatsen vid Åholmen (kom dit via bron över E4 från Rosersberg). Spången började där och fortsatte sen norrut (fast vi vände tillbaka) så förhoppningsvis kommer den sen ut vid vattenverket. Sök på Åholmen (Sigtuna) på hitta.se så ser du vart vi var.

Nu i veckan kör vi nog där igen för vi skall köra upp till Järnberget (Arlanda)

 
At 6/23/2007 7:35 em, Anonymous Anonym said...

Ni cyklar alldeles för fort för mig. Men jag kanske tar en tur i min ensamhet.

 
At 6/23/2007 8:07 em, Blogger AspLövet said...

Alla är välkomna och vi anpassar farten efter gruppen.

 
At 6/24/2007 7:06 em, Anonymous Anonym said...

Jäklar!! Jag hade ju tänkt skriva om mina träspångar som går till det lokala fågeltornet här i Vasa!!

Bittert slagen, borde skrivit om dem redan förra veckan, men nåväl...

 
At 6/25/2007 12:12 em, Blogger AspLövet said...

Du kan väl skriva ändå. Tvivlar på att jag har patent på berättelser om spångar efter detta. Kan vara kul att jämföra lite. Ta gärna kort också.

 
At 6/25/2007 11:06 em, Anonymous Anonym said...

Spången kommer ut vid vattenverket norrut

 

Skicka en kommentar

<< Home Bloggtoppen.se