torsdag, juni 21, 2007

Kan ni vagga mig lite tack

En del av firmans chefer fick sommarpresenter från en samarbetspartner. Själv står man ju för lågt i hierarkin för att komma med på såna listor men en välvillig chef skänkte mig sin present. Det kan inte vara lätt att var höjdare och bli totalt blasé över allt som vräks över en.

Det var hursomhelst en rätt kul grej. En hängmatta för "chefer". Problemet för mig är att funktionaliteten kan bli lite lidande. På jobbet har jag ingen under mig så där lär jag inte kunna använda hängmattan. Hemma så har jag bara en familjemedlem som kan hålla i den så då faller ju glädjen i hängmattan lite. Det får helt enkelt bli på semesterna den kan komma till nytta. Nu måste jag bara övertyga Fru AspLövet att vi måste hyra in 2 st Slitz-tjejer.

Det blir nog inga problem att få igenom det förslaget.