torsdag, juni 07, 2007

Mappar på väg

Det finns hopp för orienteringsvärlden även om det är ett ytterst litet hopp som flämtar i kampen mot blasé och menlöshet. Tre (3) personer visade sig vara intresserade att ett exklusivt exemplar av min "kontrolljakts-mapp". En maniskt tränande landslagslöpare (ej Svensk), en hårt rockande och springande legend samt en ung tjej som i en gästbok en gång beskrivit mig som, "en läskig typ". Kul för er. Mapparna kommer på posten.

Jag har ju ändå ett gäng besökare som jag innerst inne trodde var rejäla orinterare, med intresse för såna här retro-grejor, men kanske är det så att det mest handlar om sprintfantaster som kommer hit för att skratta åt en bitter jävel som lever kvar i det förgångna.

Om det ändå var så att någon inte vågade maila mig och be om en mapp (Fortfarande har jag mappar kvar) så bjuder jag här och nu på en till kontrolljakt. Printa ut den i A4 format och sätt igång att jobba. Givetvis förespråkar jag svartvit kopia men är det någon som aldrig provat på denna övning kan jag på nåder godkänna printning i färg.

Varsågoda!



"- fan vad snäll du är AspLövet"

Jag vet.

"- Till och med dumsnäll"

Det också... det också.

5 Comments:

At 6/07/2007 11:47 fm, Anonymous Anonym said...

jag ska genast printa ut några till Jukolabussen,

Tack

 
At 6/07/2007 7:19 em, Blogger Anna Hallmén said...

Du är bara läskig när du går omkring i skogen och pratar med dig själv. Annars är du faktiskt ganska harmlös... ;)

 
At 6/07/2007 7:23 em, Blogger Anna Hallmén said...

Förresten är dina orienteringsjaktskartor mycket viktiga för mig, det är nämligen det enda i orienteringsväg jag klår Erik i, med stor marginal dessutom. Jag ser fram emot att få utmana honom på Lunsenkartan...

 
At 6/08/2007 1:21 em, Anonymous Anonym said...

Man tackar för den extremt snabba servicen. Ska bli intressant att vittja brevlådan på måndag...

 
At 6/08/2007 10:51 em, Anonymous Anonym said...

Superstort tack för alla kartor AspLövet! Jag har bara öppnat mapparna men har tvingat mig själv att hålla i mig och inte tjuvtitta. Satan vilka bataljer det ska bli när team STARCUS drar till fjällen :-)

 

Skicka en kommentar

<< Home Bloggtoppen.se