söndag, juli 29, 2007

Det kom ett mail

Date: Sun, 29 Jul 2007 18:30:19 +0200
From: xxxxxxxx@gmail.com
To: asplovet@gmail.com
Subject: Lägg ner!


Bästa herr AspLöv

Som betraktare utifrån så börjar man undra om det inte är dags att lägga ner snart. Du snackar hela jävla tiden om hur bra du är och hur bra du tränar för att komma tillbaka men inte fan verkar det hända något. Man får känslan av att hade du bara tränat en tiondel av vad du planerar så hade du varit ute på orienteringstävlingar och sprungit redan. Om du sen bara tog en bråkdel att din så kallade bitterhet och ditt beklagande över ditt liv och gjorde något positivt istället så skulle världen vara en bättre plats för oss alla. Lägg ner nu tack! Du kommer aldrig bli något ändå.

Hälsningar
xxxxxxxx



Det är inte ofta jag får mail och när det äntligen dyker upp något i mailboxen som inte är spam så är det ett sånt här mail. Jag måste dock erkänna att idioten som skickade skiten lyckas slå an på några strängar i mig. Sen hade han inte behövt ta i från tårna när han skrev för jag är inte trög när det kommer till kritik. Lägg ner! Är det inte det jag håller på med redan?


Nu hoppas jag att det dröjer länge innan jag skickar ett sånt här mail till mig själv igen.

3 Comments:

At 7/30/2007 8:14 fm, Anonymous Anonym said...

Jag ser fram emot när du är tillbaka, förhoppningsvis redan innan jag gått upp ytterligare en klass.... :-)

 
At 7/30/2007 8:17 fm, Anonymous Anonym said...

Jag hoppas att allt håller, ser fram emot när du kommer tillbaka. Förhoppningsvis redan i den elit-klass som du nu tillhör.

 
At 8/02/2007 8:41 em, Anonymous Anonym said...

Jag har nyss hittat dig så jag får verkligen hoppas att du inte lägger ner.Ofta blir jag mörkrädd när du är som mest bitter för det kunde varit mina ord.

 

Skicka en kommentar

<< Home Bloggtoppen.se