lördag, juli 28, 2007

Sorg

Tydligen är det "sorg" jag känner när jag i min ensamhet följer orienteringsvärldens händelser där ute i världen från skrubben hemma på Bitterberget. Efter att jag varit tvungen att sluta titta på webbsändningen från O-ringen igår då jag började må dåligt med magkramp och andnöd så hittade jag förklaringen i Expressen. I en artikel som hette "Kroppen avslöjar dina hemligheter" fanns det en bild som passade perfekt in på min fysiska status.

SORG!

Skönt att veta att det inte är något värre jag drabbats av.

2 Comments:

At 7/28/2007 6:28 em, Anonymous Anonym said...

Och mitt i din sorg var du tvungen att skicka ett antal sms och störa? Jag vet minsann att det var du! ;)

 
At 7/29/2007 2:43 fm, Anonymous Anonym said...

GET OVER IT!!!!

If you BELIEVE you WILL get over IT!!

RUN FORREST RUUUN!!!

 

Skicka en kommentar

<< Home Bloggtoppen.se