onsdag, augusti 08, 2007

AspLövets framtid

Jag hinner bara pensionera mig så verkar min framtida fritidssysselsättning vara utstakad.

Välkommen till Klubb AspLövet - "Vi är en dagverksamhet för personer som har demenssjukdom"

Jo jag tackar jag. Det kan ju i och för sig förklara helgens debakel med tävlingsbesök en helg för tidigt. Nu hade jag kanske hoppats på lite roliga aktiviteter än vad som gäller nu.

"Exempel på inomhusaktiviteter är sång och musik, gymnastik, målning. En gång varje månaden får vi besök från domkyrkan för de som vill. Utflykter ordnas kontinuerligt."

Men vem är jag att vara kräsen.

2 Comments:

At 8/08/2007 11:32 fm, Anonymous Anonym said...

"I vår underbara trädgård" kanske du som gammalt ol-vrak skulle kunna lägga orienteringsbanor för folk med rullator. (har fortfarande ditt gamla inlägg med rullatorsorientering på näthinnan)

Vem vet du kanske hittar några ess som platsar i Väsbys JUK08LA-lag?

 
At 8/08/2007 9:50 em, Blogger AspLövet said...

Vi behöver inga ess i JUK08LA-laget. Vi har feta gubbar så det räcker och blir över. Men tack för tipset.

Om vi ses på JUK08LA-båten så bjuder jag på öl.

 

Skicka en kommentar

<< Home Bloggtoppen.se