måndag, augusti 20, 2007

Katastrof

Liverapporteringarna från WOC lämnar mycket att önska. På pappret, eller skärmen i detta fall, så ser det kanon ut med livetider både från radiokontroller och målgång, livekommentering och livespeaker på nätet. Tyvärr har det mest handlat om ingenting och bara livekommenteringen har fungerat någotsånär. Det hela är så frustrerande att jag idag nästan valt att jobba här på jobbet istället för att följa medeldistanskvalet.

Fattar ni vidden? Jobba istället för att följa VM på nätet.

Snart slutar jag väl vara bitter också.

1 Comments:

At 8/20/2007 9:56 em, Anonymous Anonym said...

Eller hur, det är fullkomligt uselt. Själv funderar jag på om jag verkligen ska skolka på onsdag som jag planerat.. inte så kul att sitta hemma om inget funkar ändå.

 

Skicka en kommentar

<< Home Bloggtoppen.se