måndag, augusti 13, 2007

Pillertrillare

När man varit nere och plaskat i skadeträsket så länge som jag varit finns det vissa fördelar. Man har haft tid att bygga upp ett stort kontaktnät med doktorer, naprapater, massörer, kortisonälskare, handpåläggare, sjukgymnaster, rehabiliteringsinstitut, naturpreparatörer och inte minst pillertrillare. Jag har en tjock svart bok med pillertrillare som jag har direktkontakt med och kan få vilka preparat jag vill. När jag hörde att min kortisonlangare inte fanns tillgänglig på några veckor satsade jag istället på lite voltarentröst. Jag ringde ett samtal och behövde bara uppge hur många hundra piller jag behövde.

Nu sitter jag här med munnen full av tabletter och känner lugnet i kroppen infinna sig.

1 Comments:

At 8/14/2007 2:45 fm, Anonymous Anonym said...

my brother is an chiroprator...

 

Skicka en kommentar

<< Home Bloggtoppen.se