torsdag, augusti 23, 2007

Vi stänger bloggen nu va?

Härligt!

AspLövet är nu helt söndertränad efter den här framgångsrika säsongen så nu är det läge för vila. Jag drar till Bulgarien för att ladda batterierna till nästa år, eller om det nu var 2011. Passade på att kolla in den Bulgariska orienteringen via deras förbund. Ser ut att finnas mycket att ställa upp i. Tyvärr är jag inte där när ett evenemang som nog hade passat mig körs.

"THE FUNNIEST O EVENT IN THE WORLD - “BEER-ARIA CUP” 2007"

Hittar ingen info om det verkligen rör sig om öl-orientering men jag låtsas att så är fallet och ser framför mig mustaschprydda bulgarer som sveper öl och skrattande springer omkring i en park. Hittar en bild på sidan daterad 2004. Kanske var det medaljörerna på 2004 års Beer-Aria Cup? Man kan ju alltid hoppas.




Ha det gott AspLövet och glöm inte att släcka lampan innan du går.

Går!? Jag flyger ekonomiklass som vilken svensson som helst. Ibland går AspLövet på gatorna som en alldeles vanlig människa ska ni veta.

3 Comments:

At 8/23/2007 2:54 em, Anonymous Anonym said...

Här stängs det inga bloggar! Vad ska jag då göra på mitt arbete?

Akta dig för vakter på discona bara!

 
At 8/23/2007 6:10 em, Anonymous Anonym said...

Nat-orientering på Sunny Beach ! ?

 
At 8/27/2007 4:26 em, Anonymous Anonym said...

Jag håller med "der alte". Inga bloggar som denna får stängas, för då blir våra enfaldiga liv tomma och innehållslösa igen.
Hur ska vi bara klara av veckan som kommer? Kan man inte blogga via mobiltelefon numera?

 

Skicka en kommentar

<< Home Bloggtoppen.se